CZĘSTE PYTANIA

1 - Nie otrzymałam maila potwierdzającego zamówienie:

Nasz sklep automatycznie wysyła wiadomość na podany w zamówieniu adres email. Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości z potwierdzeniem zamówienia prosimy o sprawdzenie folderu "Spam" (folder gdzie trafiają niechciane reklamy) na swojej skrzynce pocztowej.


2 - Czy kurier zadzwoni przed dostawą?

Zawsze podajemy numer kontaktowy podany przez klienta na liście przewozowym. Niestety nie każdy kurier dzwoni przed dostawą, zależy to od jego podejścia do pracy i sumienności w wykonywaniu zawodu. 


3 - Kiedy paczka zostanie wysłana?

Termin "Wysyłka w ciągu ..." widniejący przy każdej ofercie, oznacza ilość dni roboczych ile mamy na spakowanie i przekazanie paczki firmie kurierskiej. Po odbiorze przesyłki przez kuriera paczka jest transportowana około 1-3 dni robocze (Geis, DPD).


4 - Klikam na numer do śledzenia i status paczki się nie zmienia

Na wysyłkę mamy 4 dni robocze, prosimy o odrobinę cierpliwości. Status zmieni się jak przesyłka zostanie odebrana przez firmę kurierską.


5 - Proszę o dostawę na środę po godzinie 15.00 tylko wtedy mogę odebrać towar w inne dni jestem nieobecny.

Szanowni Państwo, robimy wszystko aby sprostać państwa wymaganiom, niestety zakupy w internecie różnią się znacznie od tych w sklepie stacjonarnym. Paczki przemierzają długa drogę, spotykają wiele osób i oddziałów przeładunkowych. Finalnie kurier który ma rozplanowaną trasę nie zawsze ma możliwość podjechania w tak sprecyzowanych godzinach. Prosimy o świadome zakupy.


6 - Za dwa dni jedziemy na wakacje i myśleliśmy, że dojdzie do tego czasu...

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z terminami wysyłki, a jeśli są sytuacje pilne o kontakt telefoniczny. Warto zapytać mailowo lub telefonicznie o przewidywany czas dostawy zamówienia. Wakacje to czas na odpoczynek, nie na dodatkowe stresy :)