K100 krzesło bezbarwny (1p 2szt)

K100 krzesło bezbarwny (1p 2szt)
252,00 zł
dostawa Wysyłka za 0 zł!

Skorzystaj z systemu ratalnego i zyskaj!

payu płacę później
wymiary: 40/36/80 cm,
materiał: polipropylen / poliwęglan,
kolor: siedzisko - biały,
oparcie - bezbarwny
V-CH-K/100-KR-BEZBARWNY
4.20 kg
Opis
Kategoria produktu
Krzesło

Gwarancja towaru: 24 miesiące dla klienta będącego konsumentem

 

Ten towar objęty jest gwarancją Producenta wynoszącą aż 24 miesiące. Produkt jest fabrycznie nowy i przed wysyłką poddawany zostaje skrupulatnej kontroli. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne. Nie obejmuje natomiast części produktu ulegających naturalnemu zużyciu. Gwarancja wygasa w razie niewłaściwego użycia, przeróbki i konserwacji, a także w razie niezgodnego z instrukcją montażu zakupionego produktu.

 

Wysyłka towaru

 

Starając się sprostać najwyższym standardom, dostawę towaru powierzamy firmie zewnętrznej specjalizującej się w dostawie towaru na terenie całego kraju.

Wysyłka towaru odbywa się z magazynu zlokalizowanego w siedzibie firmy i możliwa jest na terenie Polski. Czas wysyłki może być krótszy, o ile zostało to zaznaczone w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia. Gdy zamówisz produkty o różnych terminach dostawy, za właściwy należy uważać najdłuższy podany termin.

W przypadku gdy zdecydujesz się na „płatność z góry” - początek biegu terminu dostawy zaczyna się od dnia uznania rachunku bankowego lub Naszego rachunku rozliczeniowego
W przypadku gdy zdecydujesz się na „płatność przy odbiorze towaru” – bieg terminu dostawy zaczyna się od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
Gdy zdecydujesz się na płatność za towar w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Nas przez bank o zawarciu z Tobą umowy kredytowej
W przypadku odbioru osobistego – produkt będzie gotowy do odbioru do 1 dnia roboczego, chyba że w opisie lub w trakcie składania zamówienia podany zostanie krótszy termin. O gotowości produktu do odbioru zostaniesz dodatkowo poinformowany.

Zakupiony przez Państwa towar jest solidnie zapakowany przez naszych magazynierów i przekazany firmie kurierskiej. Termin przekazania mogą Państwo sprawdzić na karcie produktu w polu "WYSYŁKA W ... dni".

Kurier dostarcza do Państwa towar do pierwszego zadaszonego pomieszczenia(np. klatka schodowa). Kurier nie ma obowiązku wnoszenia go, rozpakowywania czy ustawiania we wskazane miejsce.

Bardzo prosimy o zapewnienie sobie osób do wnoszenia mebli.

Większość towarów oferowanych na naszej stronie podlega darmowej wysyłce kurierskiej. Wszystkie koszty ( koszt towaru + koszt transportu ) są przedstawione przed potwierdzeniem zakupu ( w koszyku w pierwszym oraz trzecim z czterech kroków zamawiania towaru ).


Uwaga!!
 Gdy zdecydujesz się na odbiór osobisty nie ponosisz oczywiście żadnych kosztów dostawy. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Kołłątaja 8, 46-203 Kluczbork – w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00.

Godziny dostarczenia towaru
Niestety nie mamy wpływu na godziny dostarczenia towaru. Zamówioną przesyłkę możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej (GEIS lub DPD) przy pomocy numeru listu przewozowego, który otrzymasz w informacji mailowej po sfinalizowaniu zamówienia.

Szanowny Kliencie,

Jeśli zamówiony towar nie spełni Twoich oczekiwań, wypełnij formularz odstąpienia od umowy (plik do pobrania poniżej). Na zmianę decyzji masz 50 dni od daty odebrania towaru.

Aby zachować termin zwrotu wystarczy, że wyślesz oświadczenie przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć pisemnie (ul. Kołłątaja 8, 46-203 Kluczbork) bądź pocztą elektroniczną: sklep@emwomeble.pl

Uwaga! Masz obowiązek zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym wysłałeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Adres do zwrotu:

PPH. "LUZ" s.c.
ul. Kołłątaja 8
46-203 Kluczbork

z dopiskiem - "emwomeble.pl"

Z kolei my, jako sprzedawca mamy obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania Twojego oświadczenia, zwrócić Ci pieniądze za towar. Zwrotu płatności dokonujemy na podane konto bankowe. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy, jeżeli nie otrzymamy towaru, bądź dowodu jego odesłania.

Uwaga! Masz obowiązek zabezpieczyć towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. W przeciwnym wypadku, zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia odszkodowania, w zakresie określonym, przez obowiązujące przepisy prawa. Zwrot pełnej kwoty zakupu dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu towaru w takim samym stanie jak w chwili wydania go. Będzie nam bardzo miło jak odeślecie Państwo produkt w oryginalnym opakowaniu. 


Klient ponosi koszty związane ze zwrotem towaru. 

Klient ponosi odpowiedzialność za towar do momentu dostarczenia towaru do magazynu Sprzedawcy.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Wobec tego, w momencie złożenia zamówienia przez klienta za pomocą przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" powstaje prawny fakt powstania zobowiązania w postaci zakupu oraz fakt obowiązku płatności. W momencie zawarcia umowy na odległość konsument traci możliwość anulowania zamówienia i jest zobowiązany do poniesienia kosztów. 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY opracowany na podstawie załącznika numer 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, koszty transportu przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący )

FORMULARZ_ZWROT%C3%93W_EMWO_1.jpg

Nie otrzymałem/am maila potwierdzającego zamówienie:
Nasz sklep automatycznie wysyła wiadomość na podany w zamówieniu adres email. Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości z potwierdzeniem zamówienia prosimy o sprawdzenie folderu "Spam" (folder gdzie trafiają niechciane reklamy) na swojej skrzynce pocztowej.

WYSYŁKI I DOSTAWY

Kiedy paczka zostanie wysłana?
Termin "Wysyłka w ciągu ..." widniejący przy każdej ofercie, oznacza ilość dni roboczych ile mamy na spakowanie i przekazanie paczki firmie kurierskiej. Po odbiorze przesyłki przez kuriera paczka jest transportowana około 1-3 dni robocze (Geis, DPD).

Czy kurier zadzwoni przed dostawą?
Zawsze podajemy numer kontaktowy podany przez klienta na liście przewozowym. Niestety nie każdy kurier dzwoni przed dostawą, zależy to od jego podejścia do pracy i sumienności w wykonywaniu zawodu. 

Klikam na numer do śledzenia i status paczki się nie zmienia
Na wysyłkę mamy 4 dni robocze, prosimy o odrobinę cierpliwości. Status zmieni się jak przesyłka zostanie odebrana przez firmę kurierską.

Proszę o dostawę na środę po godzinie 15.00 tylko wtedy mogę odebrać towar w inne dni jestem nieobecny.

Szanowni Państwo, robimy wszystko aby sprostać Państwa wymaganiom, niestety zakupy w internecie różnią się znacznie od tych w sklepie stacjonarnym. Paczki przemierzają długa drogę, spotykają wiele osób i oddziałów przeładunkowych. Finalnie kurier, który rozwozi paczki wg. planu nie zawsze ma możliwość podjechania w tak sprecyzowanych godzinach. Prosimy o świadome zakupy.

Za dwa dni jedziemy na wakacje i myśleliśmy, że dojdzie do tego czasu...
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z terminami wysyłki, a jeśli są bardzo pilne sytuacje o kontakt telefoniczny. Warto zapytać mailowo lub telefonicznie o przewidywany czas dostawy zamówienia. Wakacje to czas na odpoczynek, nie na dodatkowe stresy :)

SKŁADANIE I MONTAŻ

Czy ktoś przyjdzie złoży łóżko/stół?

Szanowni Państwo, nasze paczki wysyłamy w kartonach do samodzielnego montażu.

W jakiej formie przychodzi łóżko? 

Nasze łóżka przychodzą w kartonach i trzeba je samodzielnie złożyć/skręcić. 

Nie mam instrukcji w kartonie

Przepraszamy najmocniej, prawdopodobnie pracownik nie włożył do kartonu. Instrukcje składania można pobrać w zakładce "Instrukcje" w ofercie pod zdjęciem produktu, lub napisać do nas maila z prośba o dosłanie wersji elektronicznej. 

Czy mam zachować karton?

Nie ma takiego obowiązku, ale doradzamy zachowanie oryginalnych kartonów na wypadek chęci zwrotu produktu. Znalezienie odpowiedniego kartonu o takich wymiarach jest nie lada wyzwaniem.

ZWROTY

Czy mogę zwrócić fotel Uszak tapicerowany pod zamówienie? 

Szanowni Państwo, bardzo nam przykro, ale prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

raty
RRSO 0%
Rozpocznie się za: 0 dni | 0 godzin | 0 minut